the K desktop environment

Miroslav Flidr flidr na kky.zcu.cz
Středa Září 3 11:37:00 CEST 1997

Ahoj Pavle!

> Jen mi neni jasne jak to bude s cestinou, napr. file manager pri
> otevreni www.seznam.cz nezobrazoval ani jednu variantu ceskou a nevim
> kde se tam vlastne ty fonty nastavuji (config je nejak moc strucny).
> Dale by me zajimalo, zda se to da nejak slusne konfigurovat (jako
> napr. fvwm - tam mi to velmi vyhovuje), pripadne jak je to s ceskou
> klavesnici. Ma nekdo nejake zkusenosti?
Fonty muzes nastavit pomoci programu kdisplay (pokud mas pusteny kwm
staci RMB  a v menu vybrat display properties). Bohuzel Qt jaksi
nepodporuje jiny charset nez latin1 :-((  (Slo by to obejit tak, ze bys
latin1 fonty udelal jako alias na svoje latin2). Co se tyce ceske
klavesnice, tak je opet problem s Qt, protoze jaksi nepouziva XKB
extension a tudiz jsou pro nej mrtve klavesy velkou neznamou. Doufam, ze
pristi verze Qt tyto nedostatky uz mit nebude. Jinak aby na tebe KDE
aplikace mluvili cesky je mozne uz ted, protoze uz vetsina aplikaci je
pripravena pro lokalizaci. Staci jen vytvorit ceske verze souboru
ohsahujici texty a hlasky jednotlivych programu. Podrobnosti lze nalezt
na http://www.kde.org/i18n.html.

	Cau
		Mira Flidr
	    <flidr na kky.zcu.cz>