the K desktop environment

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Čtvrtek Září 4 18:10:11 CEST 1997

Hi,

#define FROM "Petr Snajdr"
#define TO   "All"

 PS> BTW: filemanager dovoluje i podivat se na takove "files"
 PS> jako je treba http://www.linux.org :-). Prekvapive umii FRAMES. Z toho
 PS> co neumi tak jsem si vsim jen JavaScriptu

 PS> Ideove je to velice podobne MSIE 4.0 ( doufam , ze jsem prave nekoho
 PS> neodradil). Defakto je to taky spis prohlizec (tlacika back,forward,home
 PS> atd.)

Mam pocit, ze mi vykradli muj napad - presne tohle jsem chtel vyvijet :-(

 PS> Nektere casti pouzivam celkem bez problemu ( window manager, editor,
 PS> Kterm, k-setrice obrazovky atd. ), ale jine jsou jeste dost nestabilni.
 PS> Treba prave file manager a jine dosud nejsou vubec hotove ( tusim, ze
 PS> jsem jeste nevidel develop IDE ap., seznam je na www.kde.org, ale mozna
 PS> aktualni stav je jiny)

 PS> Urcite to stoji z a podivani. Celkove me to _DOST_ prekvapilo.

A cele to vznika jako freeware ?!

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)