Uvaha: Jak rozsirit Linux (bylo Re: Hledam lidi)

Milan Zamazal pdm na fi.muni.cz
Pátek Září 5 21:08:37 CEST 1997

    S: Pokud by nase Linuxova verejnost zacala akceptovat LINUX-CZ
    S: Desktop

    S: http://www.comp.cz/linux

    S: a prosla si co se zde nachazi a chybi, pak by se nemohlo stat
    S: ze se tvori nove HomePage stranky ktere jiz obsahuji co napsal
    S: nekdo jiny, pripadne bych se nezhanelipo povoleni vystavit
    S: clanky z casopisu primo od redakce, kdyz je autor stejne
    S: pripravuje vystavit, ale vam to nerekne a neda.

    S: Cesky narod si rad hraje na svem pisecku a spolupracuje pouze
    S: kdyz uz tece do bot, pokud ovsem ty ostatni nepotopi.

Musim se priznat, ze jsem na tyto stranky zavital teprve nyni.  Uz
jsem o projektu "LINUX-CZ Desktop" urcite slysel, ale myslel jsem si,
ze se jedna o vyvoj nejakeho cesky mluviciho exploreru pro Linux.
Misto toho jsem zde nalezl spoustu odkazu ohledne cestiny na Linuxu.
Takze uz samotny nazev je zrejme zavadejici.

Jinak v Czech HOWTO sice existuji odkazy obsahujici jako podretezec
vyse uvedene URL, ale o samotnem projektu se tam nemluvi.  Jak o nem
ma potom nekdo vedet (stejne dosud nevim, co to vlastne ve skutecnosti
je)?  Mohl byste o nem prosim napsat dva odstavce a poslat je Ondreji
Vachovi pro zarazeni do Czech HOWTO?  Dekuji.

-prumerny uzivatel Linuxu v ceskych zemich