Linux a pomluvy

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Pátek Září 5 22:10:27 CEST 1997

Hi,

 S> Nevim jakou ma souvislost fvwm95 s win95. Pokud vim tak
 S> ve win95 je akorat skombinovano to nejlepsi co dovedli a okoukali
 S> jinde, ikdyz poupraveno. Fvwm95 nam dava zase jen to nejlepsi co
 S> ma win95 a rozsirily o buttonbar z OS2 + fantasticka konfigurovatelnost.

Jeste jsem fvwm95 nezkousel (ale videl jsem ho letmo v akci), a v zasade nejsem
proti (na GUI Windows 95 se mi zalibilo prave jen zavirani oken bez
"dvojklikani"). Mel bych ale dotaz:

1) je mozne mit taskbar vpravo ? Kdyz jsem jeste delal s Windows, tak jsem si
na to dost zvykl, a v tomhle duchu ladi i svoje ostatni graficke aplikace (je
zadouci co nejvic priblizit zobrazeny dokument formatu A4 !)

2) Je mozne aby to vypadalo co nejmene wokene - tj. jine barvy a rozmery okraju
apod. ?

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)