Linux a pomluvy

Snek linux-cz na ova.comp.cz
Pondělí Září 8 12:55:00 CEST 1997

Michael Polak wrote:

> Hi,
>
>  S> Nevim jakou ma souvislost fvwm95 s win95. Pokud vim tak
>  S> ve win95 je akorat skombinovano to nejlepsi co dovedli a okoukali
>  S> jinde, ikdyz poupraveno. Fvwm95 nam dava zase jen to nejlepsi co
>  S> ma win95 a rozsirily o buttonbar z OS2 + fantasticka konfigurovatelnost.
>
> Jeste jsem fvwm95 nezkousel (ale videl jsem ho letmo v akci), a v zasade nejsem
> proti (na GUI Windows 95 se mi zalibilo prave jen zavirani oken bez
> "dvojklikani"). Mel bych ale dotaz:
>
> 1) je mozne mit taskbar vpravo ? Kdyz jsem jeste delal s Windows, tak jsem si
> [...]

Asi jo, vse co jsem zjistil a upravil pro svou potrebu
jsem umistil na http://www.comp.cz/linux do sekce X-Windows.

Je tam take vystaveno mnou upravene menu + icony + cz fonty.
V dalsi verzi "sveho" fvwm95 menu pripravuji distribuci
v RPM tvaru, obsahujici nakonfigurovane menu, xconsolu, fonty,
pridani moznosti prispendlit podmenu na desktop, mini-icony,
pouzit programy z KDE a distribuci pro rozliseni 800x600 a 1204x768.

Ahoj Snek.