PPP - podakovanie

Vladimir Rengevic vlado na grafon.isnet.sk
Pátek Září 5 22:40:00 CEST 1997

 Dobry vecer,
 > no ja som sa s takymto propblemom hral dost dlho.
 a riesenie bolo pritom take jednoduche ;-)

 >=20
 > Za CONNECT maju byt 2x uvodzovky teda   "" potom sa caka na spojenie

 Ak by niekto mal podobny problem, tak riesenie je nasledovne:
 V pripade, ze vas ISP pouziva pre overenie totoznosti PAP, system sa
 nemusi ani pytat na meno, rovno nastartuje PPP. Preoto v options treba
 zadat "user meno" a v chat potom vypadnu "ogin a ssword". Ak tam ostanu,
 tak bohuzial skoncite time-outom, nikto ich od vas nechce. Jedine musite

 nakonfigurovat meno a heslo pre PAP a ide to bez problemov.
 >   > /etc/ppp/pap-secrets

 > Este je treba dat do resolve.config    nameserver 000.000.000.000  <-
 Aj ked som to nekonfiguroval, chodi, asi zalezi od nastavnenia ISP :-)

 > Tak nevie, ale mne chodi denne 25-35 prispevkov :))))
 > Skuste sa z mailserveru odhlasit a opatovne prihlasit. Mozno to pomoze

 Vdaka, pomohlo.

		Prijemny den praje
					Vlado

Vladimir Rengevic