Modules RedHat 4.2

Vladimir Rengevic vlado na grafon.isnet.sk
Pátek Září 5 22:39:57 CEST 1997

 Prijemny dobry den,

 > tenhle problem uz tady byl, ale zde popsany postup nezabral.
 > Po kompilaci jadra RedHat 4.2 (kernel 2.0.30) se objevuji pri
 > startu tyto hlasky:
 >=20
 > "Unresolved symbol in module /lib"

 Tento problem som riesil ja a neviem nakolko to
 bolo korektne, ale odmazal som cely obsah adresara modules.
 Po make modules_install to bezalo OK a uz bez chyb s tym, ze nepotrebne
 moduly nenasiel. Bol by som rad, keby sa k tomuto postupu
 vyjadril niekto skusenejsi.

                             Vela stastia praje Vlado

  * GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10
  * Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk
  * Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk
  * Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon
  * Slovakia