Modules RedHat 4.2

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pátek Září 5 22:40:46 CEST 1997

Prijemny dobry den,

> tenhle problem uz tady byl, ale zde popsany postup nezabral.
> Po kompilaci jadra RedHat 4.2 (kernel 2.0.30) se objevuji pri
> startu tyto hlasky:
>
> "Unresolved symbol in module /lib"

Tento problem som riesil ja a neviem nakolko to
bolo korektne, ale odmazal som cely obsah adresara modules.
Po make modules_install to bezalo OK a uz bez chyb s tym, ze nepotrebne
moduly nenasiel. Bol by som rad, keby sa k tomuto postupu
vyjadril niekto skusenejsi.

                            Vela stastia praje Vlado

 * GRAFON DTP studio                   tel.: 0849/526 153, 222 10
 * Vladimir Rengevic                   e-mail: grafon na grafon.sk
 * Tranovskeho 19                              grafon na isnet.sk
 * Liptovsky Mikulas                   http://www.isnet.sk/grafon
 * Slovakia