PPP - podakovanie

Vladimir Rengevic grafon na grafon.sk
Pátek Září 5 22:40:53 CEST 1997

Dobry vecer,
> no ja som sa s takymto propblemom hral dost dlho.
a riesenie bolo pritom take jednoduche ;-)

> Za CONNECT maju byt 2x uvodzovky teda   "" potom sa caka na spojenie

Ak by niekto mal podobny problem, tak riesenie je nasledovne:
V pripade, ze vas ISP pouziva pre overenie totoznosti PAP, system sa
nemusi ani pytat na meno, rovno nastartuje PPP. Preoto v options treba
zadat "user meno" a v chat potom vypadnu "ogin a ssword". Ak tam ostanu,
tak bohuzial skoncite time-outom, nikto ich od vas nechce. Jedine musite
nakonfigurovat meno a heslo pre PAP a ide to bez problemov.
>   > /etc/ppp/pap-secrets

> Este je treba dat do resolve.config    nameserver 000.000.000.000  <- DNS
> Vasho ISP
Aj ked som to nekonfiguroval, chodi, asi zalezi od nastavnenia ISP :-)

> Tak nevie, ale mne chodi denne 25-35 prispevkov :))))
> Skuste sa z mailserveru odhlasit a opatovne prihlasit. Mozno to pomoze :(
Vdaka, pomohlo.