Samba a ISO 8859-2 - vyreseno

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Sobota Září 6 23:03:33 CEST 1997

Na vedomost se dava, ze jsem prave vygeneroval prekladovou tabulku
pro ukladani nazvu souboru na disku v ISO 8859-2 z windows pro sambu.
Jeste to neni prilis otestovano, proto radeji neposilam upraveny
zdrojak do konference, ale kdokoliv bude mit zajem muze jej ode mne
ziskat mailem, abych mel pri opravach prehled, koho musim vyrozumet.
Sem to pisu hlavne proto, aby nekdo nemusel zbytecne delat tu praci
dvakrat.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdo se zahledi, neprokoukne.