Uvaha: Jak rozsirit Linux (LONG)

Radek Vybiral Radek.Vybiral.fei na vsb.cz
Středa Září 10 13:56:05 CEST 1997

On Tue, 9 Sep 1997, Smolik Daniel wrote:

> Dobty den !
>
> Velice podporuji snahu o zorganizovani srazu uzivatelu Linuxu. Zda se mi
> to jako nejednodussi reseni  jak zjistit kolik lidi se o tuto
> problematiku zajima a je ochotno pomoc.Timto se tez nabizim.

Je to smutny, ale uz se to tu myslim loni nebo predloni
organizovalo. Posilal jsem na nejaky e-mail neco jako carku za svou
osobu, ale to je tak vsechno co z toho vzeslo.
Jsem zvedav, jestli se to ted podari.

R.V.

>                       Smolik Daniel
>
> E-mail: smolikdan na hotmail.com
> Tel. work: 644 13 42 AGB a.s.
> Tel. home: 6884929

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Student of Technical University of Ostrava    http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
|     NEW!  Cache on VSB-TU		           http://cache.osanet.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |