Kniha o Perlu?

Neděle Září 7 21:33:24 CEST 1997

> O takove knize nevim, muzete napsat, kde a kdy vysla?
> Je to preklad velbloudi knihy vydane u O'Reillyho?

Larry Wall, Tom Christiansen, Randal L. Schwartz:
  Programovani v jazyce Perl (O'Reilly)

vydal Computer Press, mozno objednat na adrese (pry ...):

http://www.cpress.cz/objednavka

PS: Omlouvam se za hate mail omylem poslany do konference. Kdyz se
    rozcilim, vidim pouze ruda kola. Polepsim se...
    ... seslo se se mi vic posmesnych mailu (inu - dobre mi tak).

                        Milan Kerslager, admin of spsselib.hiedu.cz
                        Monkey Linux, The Minimal Linux Distribution
                        See: http://www.spsselib.hiedu.cz/monkey/