POP 3 klient + routing na PPP

Radek Andrs radek na indat.space.cz
Pondělí Září 8 07:37:02 CEST 1997

----------
> [...]
> Předmět: POP 3 klient + routing na PPP
> Datum: 5. září 1997 22:43
>
>  Prijemny dobry den,
>
>  po trapeni s konfiguraciou siete som rozchodil PPP
>  pripojenie na Internet. Pripojenie je komutovanou
>  linkou a postu preberam z POP3 servera. Asi som nehladal spravne,
>  ale poradte, prosim, ako prebrat postu z mojho postoveho servera?
>  Skusal som sendmail, ten mi postu odosle, ale dostat ju na svoj
>  linux-stroj neviem. Podla manualu sendmail postupuje po domenach, az
>  narazi na server kam je posta urcena a ten je u mojho ISP. Ako ju slusne

Tady asi na zaklade osobni zkusenost a hlavne rad od ostatnich
z konference bych rekl:
Zkuste se domluvit s vasim ISP aby vas stroj zanesl do svych
DNS souboru, pridelil mu pevnou IP a zaroven ho zavedl jako
prijemce posty.

>  Druhy problem je v pripojeni. V options mam nastavene defaultroute,
>  teda vsetky pakety smerujuce do neznama by mali prasit cez ppp von.
>  Po pripojeni mi server prideli adresu 195.114.2.XX, ale ping nikam =
>  nefunguje.
>  Tu nastava jedna zvlastnost. Pri pokuse o prezretie routrovacej tabulky
>  mi route vypise len localhost ........ lo a pri ostane stat.
>  Pre spravnu funkcnost musim pridat route add -net adr.siete ppp0.
>  Kde moze byt chyba, ze to nejde na zaciatku ?

Pokud se vam povede domluvit se s ISP na staticke adrese,
pak uz by zbyvalo jen nastavit prislusne routovani napr.
pomoci skriptu, ktery se vykona vzdy po uskutecneni
pripojeni.

S pozdravem
Radek Andrs
INTERDATA