TurboLinux

Kristof Petr kri na fce.vutbr.cz
Úterý Září 9 13:35:34 CEST 1997

Hello world!

Pro ty, co radi zkousi nove veci je tady dalsi distribuce.

http://www.turbolinux.com/

Ma grafickou utilitu pro konfiguraci DNS pod X.
Nainstaloval jsem ji vcetne PerlTk, ale nejelo mi to.
Treba bude mit nekdo vetsi stesti...

Taky uz je finalni verze Communicatoru 4.03 pro Linux, ale stejne
jako Slackware 3.3 ji v CR nikdo nezrcadli. :-(

       pk

--
| Kristof Petr                                        kri na fce.vutbr.cz |
| Dept. Of Comp. Science                  Technical University Of Brno |