eth ano, dialup ne

heger heger na space.cz
Středa Září 10 08:23:15 CEST 1997

Znovu zdravim,
> Mail vypada trochu zmatene - po ethernetu jde znamena, ze ethernet
> je napojen do inet-u jinym routerem ???

Omlouvam se za nesrozumitelne podani.
Ethernetem jsem myslel sit s linuxovym serverem a ciscem s plnym
pristupem
do INETU, prave tento server poskytuje komutovany pristup pri kterem
cini
pouze u nekolika adres problemy.

> Pokud Vas urazim temito jednoduchymi radami, pokuste vice specifikovat
> problem - jakou pouzivate distribuci apod. - a jak nastaveni named
> pouzivate

Rozhodne mne neurazite, nejsem zadny LINUXovy guru, bohuzel.

Slackvare s jadrem 2.028

Diky
				Jan
 Jan Heger   NEW SPACE spol. s r.o. Hudeckova 664/1, 405 01
    I        Decin I,    tel. 0412 / 511 626, 0412 / 246 75
  IIIII      mailto:heger na space.cz,     http://www.space.cz
 IIIIIII     tel.home 0412/ 511311 tel.mobil 0602 / 456 160