Problem s loginem pri root=/dev/nfs

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Úterý Září 9 21:29:17 CEST 1997

Zdravim,

mam zajimavy/neprijemny orisek, treba nekoho z vas Opravdovych Samanu neco
napadne...

Mam jakoby discless pocitac, ktery bootuje pres nfs a pomerne slozite si
mountuje ruzne kusy serveru, jde o package nfsroot z Debianu 1.3. No, a
nemohu se nalogovat, dela to tohle (po divokem bootu, ktery sem tam vypisuje
efektni chybove hlasky, ale IMHO nic podstatneho) :