Problem s loginem pri root=/dev/nfs

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Středa Září 10 08:00:54 CEST 1997

Zdravim!

> Totez loguje-li se root. V tu chvili je /dev namountovano pres NFS primo na
> /dev serveru (ro, squash_uids=0-100,squash_gids=0-80), zda se mi, ze tam je
> vsechno v poradku (logovani primo na serveru funguje, obviously). Ve

Zda se mi, ze po tom, co se naloguju se zmeni majitel /dev/tty na me. No,
a kdyz je /dev namontovan ro, tak by se to nemuselo podarit. Co takhle
zkusit na chvilku montovat rw? (Pak by to chtelo, mit dev samozrejme
jinde.)

Skoro tem /dev nerozumim, takze to mozna bude blbost...

Martin