Problem s loginem pri root=/dev/nfs

Matus Uhlar uhlar na ccnews.ke.sanet.sk
Středa Září 10 08:17:35 CEST 1997

In cz.comp.linux was written by Egon Eckert <egon na www.capitol.cz>:
-> Totez loguje-li se root. V tu chvili je /dev namountovano pres NFS primo na
-> /dev serveru (ro, squash_uids=0-100,squash_gids=0-80), zda se mi, ze tam je
-> vsechno v poradku (logovani primo na serveru funguje, obviously). Ve
-> zdrojacich k loginu jsem nic nenasel (ale mozna je to tim, ze zdrojaky mam
-> starsi nez binarku). Kdo mi pomuze, ma muj bezmezny obdiv ! :)

Preboha aky ma toto zmysel ?
--
 Matus "fantomas" Uhlar, sysadmin of one server at SANET Kosice, Slovakia
 E-mail: Matus.Uhlar na tuke.sk ; WWW: http://ccsun.tuke.sk/users/uhlar