pine - divny mail

Martin Vysohlid vysohlid na sco.ipp.cas.cz
Středa Září 10 09:33:40 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Matus Hrusovsky (Linux) wrote:

> 	Hi !
>
> Co znamena nasledujuci mail, ktory stale posiela pine ?
>
> Date: Wed, 20 Aug 1997 11:28:12 +0200 (MET DST)
> From: Mail System Internal Data <MAILER-DAEMON na linux.za.internet.sk>
> Subject: DON'T DELETE THIS MESSAGE -- FOLDER INTERNAL DATA
>
> Dost mi to vadi, ked kazdemu userovi chodi stale tento blby mail aj ked ho
> vymaze - cize si ho stale stahuje cez pop3.

Nekdo tu pouziva Pegasus (POP3) na stahovani posty. Tito lide maji ve sve
schrance takovyhle mail, ale nevadi jim to, protoze pri stahovani nove
posty opet Pegasem ten mail nedostanou, ale zustane ve schrance.

Takze jsem nad tim zatim nebadal.
Martin