pine - divny mail

Jan Prikryl prikryl na cg.tuwien.ac.at
Čtvrtek Září 11 10:59:00 CEST 1997

> Date: Wed, 10 Sep 1997 09:35:53 +0200 (MEST)
> From: Bohumil Chalupa <bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na muni.cz>
> Subject: Re: pine - divny mail

> Asi to opravdu souvisi s tim "hloupym" POPem.
> Pri cteni pomoci IMAP (ani pri lokalnim cteni) pine nic takoveho nedela.

Zkuste si pine zabit uprostred cteni posty pres IMAP (jsem nucen to
obcas v Praze udelat, kdyz jsou linky do Vidne ucpane). Bude to tam
taky - je to IMHO "zarazka", kterou imapd/ipopd pouzivaji.

Mimochodem, imapd v2 a ipopd uz vubec jsou pry derave jak ementalsky
sejra ...

-- JP

               Jan Prikryl <prikryl na cg.tuwien.ac.at>
         http://www.cg.tuwien.ac.at/staff/JanPrikryl.html
         Institute of Computer Graphics and Visualisation
             Vienna University of Technology, Austria