null modem

Středa Září 10 11:51:40 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Jaroslav Benkovsky wrote:

>           ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
> Opravdu? Vzdycky jsem zil v domeni, ze musis mit spec. kabel,
> nebo normalni seriovy kabel s prehozenymi dvema draty (coz je
> +- totez). Ale
> mozna to Linux umi zvladnout i normalnim kabelem?
>
> 				Edheldil

Rozhodne to nemuze byt pouha "prodluzovacka", musi byt prislusne pary
prekrizene. Rekl bych ze tak to bylo mysleno. Zaroven chci upozornit ze
nestaci ten uplne nejobycejnejsi kabel, ktery ma 3 draty - RxD, TxD
prekrizene a zem spojenou. Na tom vam bude treba behat neco v dosu, ale v
Linuxu neuspejete. Tam je potreba plne sedmizilove zapojeni PLUS navic
jeste na kazdem konektoru nejake dva piny propojit. Z hlavy si to uz
nepamatuji. Ja jsem ten kabel stavel podle Serial-HOWTO a funguje mi bez
problemu na cokoliv.

Leos Bitto