null modem, Krupka

Frantisek Krupka krupka na pha.pvt.cz
Středa Září 10 12:26:20 CEST 1997

Leos Bitto wrote:

> Rozhodne to nemuze byt pouha "prodluzovacka", musi byt prislusne pary
> prekrizene. Rekl bych ze tak to bylo mysleno. Zaroven chci upozornit
> ze nestaci ten uplne nejobycejnejsi kabel, ktery ma 3 draty - RxD, TxD
> prekrizene a zem spojenou. Na tom vam bude treba behat neco v dosu,
> ale v Linuxu neuspejete.

To bych netvrdil, na tridratu provozuju SLIP na 115200 mezi Linuxem a
Digital UNIXem, zkousel jsem i terminal (PPP jsem nezkousel, pozn. k
dosu - chodi kopirovani souboru v M602). Zapojeni tridratu podle
Serial-HOWTO :

2 - 3
3 - 2
7 - 7

mi nechodilo, pouzivam zapojeni (9 pin konektory):

2 - 3
3 - 2
5 - 5

na kazdem z konektoru jsou potom propojeny piny 7-8, 1-4-6

Uz si nevzpomenu, kde jsem popis zapojeni sebral, snad starej Checkit..

                                         Krupka F.,