null modem

Středa Září 10 13:03:37 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Dzon wrote:

> Nesouhlasim. Samozrejme to nemuze byt pouha prodluzovacka, ale uplne staci
> 'ten nejobycejnejsi trizilovy kabel'. Pokud mas zajem, napis mi privatne o
> schema.
> Ale pokud null-modemovy kabel vlastnis [znovu pripominam ze s modemem jako
> takovym, tj. krabici pripojenou na tlf. linku to nema nic spolecneho!]
> a funguje ti s nim napr. Norton Link nebo treba DOOM, nemel bys mit
> problemy v Linuxu. Sam mam takhle doma udelanou LAN ;-)
> [pres trizilovy kabel, ten nejobycejnejsi :-p]

Hmm tak to jsem zase ten co siri bludy. Ale me to fakticky pres obycejny
trizilovy kabel nebehalo. Nevim co jsem delal spatne. Kabel jinak v DOSu
fungoval. Laplink, Doom atd. vse v poradku.

Pres sedmizilovy kabel uz mi fungovalo skoro vsechno, jen ne ppp. To
zacalo fungovat az pote co jsem proletoval na kazdem konektoru dva piny,
DSR a DCD jak radi v Serial-HOWTO.

Leos Bitto