null modem

Dzon dzon na writeme.com
Středa Září 10 14:30:18 CEST 1997

> Rozhodne to nemuze byt pouha "prodluzovacka", musi byt prislusne pary
> prekrizene. Rekl bych ze tak to bylo mysleno. Zaroven chci upozornit ze
> nestaci ten uplne nejobycejnejsi kabel, ktery ma 3 draty - RxD, TxD
> prekrizene a zem spojenou. Na tom vam bude treba behat neco v dosu, ale v
> Linuxu neuspejete. Tam je potreba plne sedmizilove zapojeni PLUS navic
> jeste na kazdem konektoru nejake dva piny propojit. Z hlavy si to uz
> nepamatuji. Ja jsem ten kabel stavel podle Serial-HOWTO a funguje mi bez
> problemu na cokoliv.

Nesouhlasim. Samozrejme to nemuze byt pouha prodluzovacka, ale uplne staci
'ten nejobycejnejsi trizilovy kabel'. Pokud mas zajem, napis mi privatne o
schema.
Ale pokud null-modemovy kabel vlastnis [znovu pripominam ze s modemem jako
takovym, tj. krabici pripojenou na tlf. linku to nema nic spolecneho!]
a funguje ti s nim napr. Norton Link nebo treba DOOM, nemel bys mit
problemy v Linuxu. Sam mam takhle doma udelanou LAN ;-)
[pres trizilovy kabel, ten nejobycejnejsi :-p]

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com
                                    http://www.4vision.cz/osoby/~dzon