null modem, oprava, Krupka

Ludvik Tesar tesar na utia.cas.cz
Středa Září 10 13:13:04 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Frantisek Krupka wrote:

> Omlovam se za drobnou chybu, neuvedl jsem, ze popis zapojeni ze
> Serial-HOWTO
>
> 2 - 3
> 3 - 2
> 7 - 7
>
> patri k 25pin konektoru, k 9pin by bylo
>
> 2 - 3
> 3 - 2
> 5 - 5
>
> popis zapojeni kabelu, ktery pouzivam, by mel byt v poradku ('opisoval'
> jsem primo z konektoru kabelu, ktery jsem vytahnul z notebooka (uvadeny
> SLIP 115200)

A pokud chcete propojit 9pinovy a 25pinovy konektor spolu, aby vznikl
nulovy modem, tak se naopak nesmi vodice 2 a 3 prekrizit:

  9pin    25pin
   2   -   2
   3   -   3
   5   -   7

Protoze vyznam je u nich kupodivu obraceny - tezce nabyta zkusenost.

Jinak kompletni hodnezilove zapojeni je v manualu k operacnimu systemu
MS-DOS u popisu programu interlink a intersvr. Myslim takovy ten tlusty
manual s hologramem. Jestli to cirou nahodou mate, tak je to nejjednodussi
najit tam.

Zdravi
      Ludvik Tesar

--
 Ludvik Tesar               | Institute of Information Theory and Automation