null modem, oprava, Krupka

fifejda fifejda na hotmail.com
Sobota Září 13 00:15:27 CEST 1997

Ludvik Tesar wrote:

> Jinak kompletni hodnezilove zapojeni je v manualu k operacnimu systemu
>
> MS-DOS u popisu programu interlink a intersvr. Myslim takovy ten
> tlusty
> manual s hologramem. Jestli to cirou nahodou mate, tak je to
> nejjednodussi
> najit tam.

Pro ty bez hologramu dluzno dodat, ze je to take soucasti elektronicke
napovedy, tusim ze u programu interlnk nebo intersvr. Vono je tam krom
vlastniho textu jeste taky "notes" a "examples" ci tak neco, a tam to
je. Protozec mam v praci Linux a doma z hw duvodu provozuju uz nejakou
dobu OpenDos, nemuzu si to ted overit, ale kdysi jsem to pouzil, kdyz
jsem kabel vyrabel.

P.S. Videl jsem IBM original seriovy kabel, ktery mel na kazde strane 2
konektory (9 a 25). Prislo mi rozumnejsi udelat paralelni, pak cast
dratu pouzit na seriovy kabel (9 pin konektor) a pridat 2x9/25 redukci.
Vysledek je univerzal kabel, bud seriovy, nebo paralelni. Funguje OK.