sendmail: queue only

Jan Panoch INS jap na maya.cz
Čtvrtek Září 11 00:13:14 CEST 1997

On Wed, 10 Sep 1997, Pavel JANIK ml. wrote:

> # default delivery mode
> Odbackground
> v /etc/sendmail.cf zmenit na
> Odq
>
> pripadne spoustet sendmail s -o volbou dq (man sendmail, hledejte delivery
> mode).

Jasne, ale jeste jedna vec - kdyz mam linux, ktery neni stale na inetu a
ma tedy vsechny maily, ktere nepatri na lokalni stroj (mailer=local..)
pouze ukladat do fronty a poslat az na prikaz sendmail -q - to sice vyse
uvedena rada Odq by mela zadrzet vsechny maily... Ale ted jsem to zkusil,
a dopadlo to takhle (aspon u mne..):

O DeliveryMode=background	vsechno normalne, zkusi to okamzite poslat
O DeliveryMode=deferred		vsechno do fronty (i lokalni - to nechci)
O DeliveryMode=queue		vsechno normalne (posila okmzite - nevim
				proc..??)

     % %%%%% %%%% %                             |- email: jap na maya.cz
     % %%  % %% % %  Panoch                     |- www:   www.maya.cz/~jap
 %%  % %%%%% %% % %                             |- tel:   ++420-603-484064
 %%%%% %%  % %% %%%  Globe & Maya System Admin -|- fax:   ++420-2-3164228