sendmail: queue only

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Čtvrtek Září 11 00:45:34 CEST 1997

On Thu, 11 Sep 1997, Jan Panoch INS wrote:

> Jasne, ale jeste jedna vec - kdyz mam linux, ktery neni stale na inetu a
> ma tedy vsechny maily, ktere nepatri na lokalni stroj (mailer=local..)
> pouze ukladat do fronty a poslat az na prikaz sendmail -q - to sice vyse
> uvedena rada Odq by mela zadrzet vsechny maily... Ale ted jsem to zkusil,
> a dopadlo to takhle (aspon u mne..):
>
> O DeliveryMode=background	vsechno normalne, zkusi to okamzite poslat
> O DeliveryMode=deferred		vsechno do fronty (i lokalni - to nechci)
> O DeliveryMode=queue		vsechno normalne (posila okmzite - nevim
> 				proc..??)

Jestli to nahodou testujete prikazem sendmail -odq -v , pak flag -v
potlaci ukladani do fronty a zpusobi poslani rovnou.

Pro rozliseni lokalnich a externich mailu se da pouzit u *smtp maileru
flag e (expensive) a pouzit option HoldExpensive.

--- Marek Kubita                       home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
                                       work: marek na corpus.cz