null modem

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 11 09:54:41 CEST 1997

Hello, world!

> huh? ja povazuju za samozrejme proletovani par kontaktu na kazde strane.
> Je to jakesi 'osizeni', nahrada za 'plny' null-modem, ktery ma mit okolo
> dvanacti [?] dratu. Nevim presne co vsechno 'nalezite' proletovat [resp.
> delam to podle nacrtku ktery ted nemam u ruky], ale vim, ze jedno
> proletovani je typu 'cekas na signal, posli si ho sam' a druhe je spojeni
> nekterych signalu se zemi. Jinak PPP mi na tom jede okay. ;-)

   Plny null-modem ma 7 dratu plus propojku mezi DTR a DCD na kazde
strane.

   S 3-dratovym pseudo-null-modemem se pracovat da, ale musi se v termios
(stty) nastavit CLOCAL, -HUPCL a -CRTSCTS.

   Pro 5-dratovy totez, ale bez -CRTSCTS.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"First law of socio-genetics: Celibacy is not hereditary."