null modem

Dzon dzon na writeme.com
Čtvrtek Září 11 14:04:12 CEST 1997

>    Plny null-modem ma 7 dratu plus propojku mezi DTR a DCD na kazde
> strane.
>
>    S 3-dratovym pseudo-null-modemem se pracovat da, ale musi se v termios
> (stty) nastavit CLOCAL, -HUPCL a -CRTSCTS.
>
>    Pro 5-dratovy totez, ale bez -CRTSCTS.

Dovolim si nesouhlasit. Jeste jsem nepotkal _nic_, co by mi nejelo z
duvodu, ze nemam 'plny' null-modem, ale 'jen' tridratovy.
Doma mi nejaky cas jede bez problemu LAN pres PPP, hw handshaking...
Nic jsem nenastavoval/neprenastavoval [jen /etc/ppp/options, kde mam mj.
crtscts.]
Patrne dost zalezi na zapojeni kabelu. Tri draty jsou jasne, ale neni to
vsechno, je treba patricne a spravne propojit piny na konektorech.

Howgh.

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com
                                    http://www.4vision.cz/osoby/~dzon