PLIP a IRQ7

Dzon dzon na writeme.com
Čtvrtek Září 11 14:10:54 CEST 1997

Hola!
Mam takovy, nekteri reknete diletantsky dotaz:
Mam modem na IRQ5 a zvukovku na IRQ7. Muzu za techhle podminek provozovat
PLIP? Pokud ne, jaky je nejlepsi zpusob to 'rozfungovat'?
Modem jde hodit jen na IRQ 3,4,5 a zvukovka libovolne, ovsem malo sw
souhlasi s jinym prerusenim nez 5 a 7 [sem-tam 2]
Muzu mit zvukovku na jinem preruseni v Linuxu a jinem v DOSu? [vibra16,
IRQ se nastavuje softwarove]
V DOSu mi nedela problemy zamestnat zvukovku a prenaset data pres Nortona
po paralelnim kabelu [tedy soucasne jsem to nezkousel ;-)]
Je otazka preruseni u teto karty jen otazkou nastaveni prislusneho
driveru? [nebo jak vlastne funguje softwarove nastaveni IRQ?]
Popr. mohl byste mi nekdo zasadne NEdoporucit pouzivani PLIPu? Mohutny
kabel mi neva.

D~

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com