PLIP a IRQ7

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Září 11 12:30:03 CEST 1997

On Thu, 11 Sep 1997, Dzon wrote:

> Hola!
> Mam takovy, nekteri reknete diletantsky dotaz:
> Mam modem na IRQ5 a zvukovku na IRQ7. Muzu za techhle podminek provozovat
> PLIP? Pokud ne, jaky je nejlepsi zpusob to 'rozfungovat'?
> Modem jde hodit jen na IRQ 3,4,5 a zvukovka libovolne, ovsem malo sw
> souhlasi s jinym prerusenim nez 5 a 7 [sem-tam 2]

 Pokud by slo sdilet IRQ pak bych dal modem na IRQ 3 nebo 4 a LPT IRQ na
5 nebo 7, ....

> Muzu mit zvukovku na jinem preruseni v Linuxu a jinem v DOSu? [vibra16,
> IRQ se nastavuje softwarove]

  Asi by to slo.

> V DOSu mi nedela problemy zamestnat zvukovku a prenaset data pres Nortona
> po paralelnim kabelu [tedy soucasne jsem to nezkousel ;-)]

 V Nortonovi by to urcite fungovalo i na stejnem IRQ, protoze Norton
podle mych zkusenosti vubec preruseni pri prenosu nepouziva.

> Je otazka preruseni u teto karty jen otazkou nastaveni prislusneho
> driveru? [nebo jak vlastne funguje softwarove nastaveni IRQ?]

 SW nastaveni funguje v dusledku s stejne jako nastaveni switchem na desce.
Jediny rozdil je v tom, ze kdyz chci zmenit IRQ, jednou musim spustit
program ktery to udela a podruhe musim prehodit switch na desce.

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *