Dobytie pocitaca

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 11 15:39:01 CEST 1997

On Thu, 11 Sep 1997, Jaroslav Brandis wrote:

> Po primontvani disku (mount -rw /dev/sda2 /mnt) mi disk najde v pohode. ale
> ked sa snazim spustit nebodaj nejaky editor (napr. vi) napise mi : not found
> hoci ten subor na vlastne oki vidim. Pisem aj v absolutnych cestach a nic.
> Takze kde robim chybu ?

Opravdu v absolutnich cestach?
treba /mnt/usr/bin/vi ?
Nechci byt podezrivavy, omlouvam se.
Jinak root nema v $PATH current adresar, takze pro spusteni programu
z current directory je treba psat ./program, napr.

masinka:/mnt/usr/bin# ./vi

Jeste jednou se omouvam, jestli je to neco vaznejsiho a delam z nekoho
neco...  :-)

BoChal