Dobytie pocitaca

Bohumil Chalupa bochal na apollo.karlov.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 11 16:00:17 CEST 1997

On Thu, 11 Sep 1997, Bohumil Chalupa wrote:

> Opravdu v absolutnich cestach?
> treba /mnt/usr/bin/vi ?
> Nechci byt podezrivavy, omlouvam se.
> Jinak root nema v $PATH current adresar, takze pro spusteni programu
> z current directory je treba psat ./program, napr.
(...)
> Jeste jednou se omouvam, jestli je to neco vaznejsiho a delam z nekoho
> neco...  :-)

Tak jsem neco udelal akorat ze sebe. :-((    Ze jsem chvili nepockal.
Prestoze jsem zrovna to vi (uvazoval jsem ho jako priklad) opsal
z otazky, to dynamicke linkovani mne nenapadlo.  Hlasku "not found"
jsem bral jako nenalezeny spustitelny  soubor.
(Opravdu je hlaska pri nenalezeni knihovny take takova??)

BoChal