Dobytie pocitaca

hampl hampl na ttc.cz
Čtvrtek Září 11 15:49:49 CEST 1997

Jaroslav Brandis wrote:

> Ja som sa to tiez snazil tak urobit ale to co je pre teba jasne mne jakosi
> nejde na mysel.
>
> Po primontvani disku (mount -rw /dev/sda2 /mnt) mi disk najde v pohode. ale
> ked sa snazim spustit nebodaj nejaky editor (napr. vi) napise mi : not found
> hoci ten subor na vlastne oki vidim. Pisem aj v absolutnych cestach a nic.
> Takze kde robim chybu ?

No protoze ta ta root disketa neobsahovata vi !
A z disku to nelze tak jednoduse spustit , protoze tam je vi ELF
program,
zatimco na te normalni root diskete ta podpora ELFu neni ,(i init je
ELF).
Reseni je pouzit root disketu rescue.gz ktera obsahuje i to vi.

--
S pozdravem

Hampl Jaroslav
Tesla Telekomunikace s.r.o.