Dobytie pocitaca

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 11 15:54:28 CEST 1997

Zdravim,

> Mam taky dotaz. Mam pocitac menovite REdhat 4.2 a zabudol som heslo na
> root-a. Akym sposobom sa da dostat dnu ? (nemam tam nijake dolezite veci,
> ale aj tak by som nerad prisiel o obsah)
> Teda okrem preinstalovania ...
>
> Mozno to berete ako navod na legalnu cinnost ale potrebujem sa dostat dnu a
> preinstalovavat cely system sa my moc nechce.

   Pridat do kernelove command-line u LILa `init=/bin/sh rw' a system se nabootuje
primo do rootovskeho shellu. Misto shutdownu pak `umount /' a Ctrl-Alt-Del.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"When you open WINDOWS, you let BUGS in!"