Dobytie pocitaca

Michael ARBET mich na army.sk
Čtvrtek Září 11 16:17:36 CEST 1997

Jaroslav Brandis wrote:

> Zdravim .......
>
> Mam taky dotaz. Mam pocitac menovite REdhat 4.2 a zabudol som heslo na
> root-a. Akym sposobom sa da dostat dnu ? (nemam tam nijake dolezite veci,
> ale aj tak by som nerad prisiel o obsah)
> Teda okrem preinstalovania ...
>
> Mozno to berete ako navod na legalnu cinnost ale potrebujem sa dostat dnu a
> preinstalovavat cely system sa my moc nechce.
>
> Diki ..

Este nieco ma napadlo:
Pri bootovani zatavit LILO, za prompt zadat "linux single" (namiesto
linux moze byt ine slovo, podla toho akym sa standardne bootuje linux).
System sa nastartuje do single user modu, kde sa hned spusti shell.
Aspon Slackware to tak robi, neviem ako RH. Tu este treba spravit
remount filesystemu na read/write (mount -o remount,rw /dev/...) a potom
by uz malo chodit aj vi aj dyn. linkovanie apod.

--
              |_          |           Michael ARBET
                          |           Network Administrator
| _   `    `  |  |     `_ | _   `     mailto:mich na army.sk
|     |    |  |  |_    |_ |     |     "640k musi stacit kazdemu."
|_    |_   |_ |_   `___   |_    |_              Bill Gates 1981