SCSI paska - znova

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Sobota Září 13 18:59:58 CEST 1997

On Sat, 13 Sep 1997, Borek Lupomesky wrote:

>    Hi all,
>
>    Mam problem, ktery me velmi tizi: nedari se mi rozumne zprovoznit HP

>    Nemate nekdo prislusne zkusenosti? Co me zajima je hlavne toto:

Zkuste vytvorit tarem vestsi soubor a ten nakopirovat , vytahnout a
porovnat. Na linuxu jsem tyhle problemy s paskou nikdy nemel, ale na
siliconu jsem mel jiste tezkosti - zkuste po zasunuti pasky jeste nez
zacnete ukladat data nastavit pevnou velikost bloku na 512 Byte.
(mt /dev/nst0 setblk 512)

Nekdy to blbne pri promenne velikosti bloku.