RAID pod Linuxem (Intel)

Michael ARBET mich na army.sk
Pondělí Září 15 13:03:53 CEST 1997

Blackie wrote:

> Zdravim vsechny,
>
> Mate nekdo zkusenosti s diskovym polem pod Linuxem na Intelu?
> Chteli bychom to rozchodit, ale nemame zadny informace (odzkousene
> radice, ovladace...)
>
> Diky za kazdou informaci.
>
> Blackie

Zdravim!

Myslim, ze uz som to tu pisal, ale to nic. Pouzivam RAID-0 (stripping)
uz hadam vyse roka bez problemov, zavad a havarii. Nadro je 2.0.8 na
I486DX2/50MHz, 32 MB RAM, radic adaptec 1742 (EISA) a disky jeden
Seagate (1GB) a starsi Fujitsu (400MB). Pred uvedenim do prevadzky som
to najprv otestoval - na rychlost. Nebol to sice uplne dokonaly test,
ale aspon nieco. Pri mojej konfiguracii mi z toho vysla ista optimalna
dlzka kontinualneho zapisu na jeden disk. Tato je vsak podla mna silne
zavisla na HW. Preto ju ani neuvadzam (myslim ze moj HW je uz asi dost
exoticky :-). V pripade zaujmu sa pokusim vyhrabat testovaci program a
vysledky z neho.

--
              |_          |           Michael ARBET
                          |           Network Administrator
| _   `    `  |  |     `_ | _   `     mailto:mich na army.sk
|     |    |  |  |_    |_ |     |     "640k musi stacit kazdemu."
|_    |_   |_ |_   `___   |_    |_              Bill Gates 1981