Tezkosti s HP JetDirect

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 15 15:02:09 CEST 1997

Dobry den,

> mam stale tezkosti s nasi hlavni tiskarnou, jiz jsem se tu ptal, nikdo
> nereagoval, ale treba se tentokrat nekdo najde:
>
> Mam HP LJ 5 s JetDirect rozhranim (interni lpd) pripojenou na
> ethernet.  Problem vestaveneho rozhrani je, ze dokaze vytvorit pouze
> jedno TCP/IP spojeni najednou. Vysledek: pokud chce tisknout vic lidi
> najednou, timeoutuje to a soubory mizi v nenavratnu a podobne. Proste
> zmatek.
>
> Reseni tohohle problemu vypada jednoduse: vyhradit jeden stroj, ktery
> bude fungovat jako externi spooler pro danou tiskarnu, takze veskere
> [...]

   Mozna by stalo za to vyzkouset LPRng (ftp://dickory.sdsu.edu/pub/LPRng),
tamejsi filtry uz maji primo na JetDirect podporu.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Man is the highest animal. Man does the classifying."