Budoucnost Linuxu(From: Pavel Machek)

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 15 15:44:08 CEST 1997

Dobreho dne preji,

> Ze emacs-czech neni systemove reseni, s tim souhlasim.  Az vyjde
> Emacs 20, zacnu se tim seriozne zabyvat, drive to nema cenu.

   Take si myslim...

> Co se tyce vaseho nazoru, ze by se cestina mela v Emacsu resit stejne
> jako u ostatnich konzolovych aplikaci, mylite se.  Emacs disponuje
> ponekud jinymi moznostmi nez jine konzolove aplikace (nezapomente, ze
> je to editor, tedy program intenzivne pracujici s texty!) a byla by
> skoda je nevyuzit.

> Pokud vam nefunguje ceska klavesnice v Emacsu s normalni konzolovou
> klavesnici po nainstalovani baliku emacs-czech (ktery tak jako tak
> instalovat musite), napiste mi a muzeme to resit.  Ja o zadne chybe
> v teto souvislosti nevim.

   Souhlasim, na druhou stranu mi prijde zbytecne mit v defaultni konfiguraci
emacsu podporu ceske klavesnice, kdyz uz ji podporuje konzole. Proto jsem pro
svoji vlastni instalaci emacsu pouzil reseni vlastni -- viz defaults.el
ve zminenem ucw-cz balicku.

   Onen patch jsem psal ja, viz vyse.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"The number of UNIX installations has grown to 10, with more expected.  (6/72)"