Budoucnost Linuxu(From: Pavel Machek)

Pavel Machek pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Září 15 16:13:45 CEST 1997

> [...]
>     MM: neni dobre resit cestinu v emacsu jinak nez ve zbytku
>     MM: konzolovych aplikaci. Ja napriklad preferuji globalni keymapu
>     MM: pro konzoli a zadne specialni mapovani klaves v emacsu.
>
> Ze emacs-czech neni systemove reseni, s tim souhlasim.  Az vyjde
> Emacs 20, zacnu se tim seriozne zabyvat, drive to nema cenu.
>
> Co se tyce vaseho nazoru, ze by se cestina mela v Emacsu resit stejne
> jako u ostatnich konzolovych aplikaci, mylite se.  Emacs disponuje
> ponekud jinymi moznostmi nez jine konzolove aplikace (nezapomente, ze
> je to editor, tedy program intenzivne pracujici s texty!) a byla by

Hmm. Muzu vedet cim je emacs specialni? vi je _taky_ program pracujici
s texty a pico taky. Proc by mel emacs mit nejake vyjimky? V locale
je podpora na veci jako zvetseni pismenka s hackem.

> Pokud vam nefunguje ceska klavesnice v Emacsu s normalni konzolovou
> klavesnici po nainstalovani baliku emacs-czech (ktery tak jako tak
> instalovat musite), napiste mi a muzeme to resit.  Ja o zadne chybe
> v teto souvislosti nevim.

Balik emacs-czech jsem neinstaloval. Po instalaci ucw patchu to chodi
sqele. Proc si myslis ze balik emacs-czech _musim_ instalovat.

This is my little buggy signature...				Pavel
GCM d? s-: !g p?:+ au- a--@ w+ v- C++@ UL+++ L++ N++ E++ W--- M- Y- R+