PLIP a IRQ7

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Úterý Září 16 13:06:15 CEST 1997

On Thu, 11 Sep 1997, Dzon wrote:

> Jak? Staci to nastavit pred kompilaci kernelu?

 Pri tom nastavovani je trochu problem. V dosu se to nastavi vetsinou
nejakym programem a dal to s timto nastavenim funguje nebo kartu nastavi
BIOS sam pokud je PnP (pokud to tak neni nebijte me :-)).

 Pokud mas jenom DOSovsky program na nastaveni a karta neni PnP pak musis
bootovat linux pres dos a zvukovku patricne nastavit. Kdyz bootujes DOS
 tak ji take patricne nastavit.

Pkud je karta PnP pak by to linux s PnP mohl zvladnou kartu nastavit sam (v
tomto oboru ale nemam zkusenosti, jelikoz zadnou PnP katru doma nemam).

> no... a PLIP jo? [nebijte me, jeste jsem nikde PLIP linku nevidel]

Muj nazor je ze jo. Norton se totiz pri prenosu diva na stav portu a kdyz
jsou tam data tak je sejme (je to jeho jedina cinnost). Kdezto v Linuxu
by to melo jit prez IRQ. V okamziku kdy se objevi data na portu je vyvolano
preruseni a obsluzna rutina sejme data. Nasledne pak muze Linux pokracovat
ve sve puvodni cinnosti.

> znamena to existenci jakesi prepisovatelne pameti, ktera nepotrebuje
> napajeni?? U takovehle zvukovky?

 No ne tak docela. Pokud musim zvukovku nastavovat pokazdem startu tak
takova pamet nemusi existovat.

					Vlada Michl

*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  MichlV na risc.upol.cz                 Olomouc              *
*	    Vladimir.Michl na upol.cz				     *
*  Web:     http://www.inf.upol.cz/~michlv			     *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *