PLIP a IRQ7

Dzon dzon na writeme.com
Čtvrtek Září 11 17:18:23 CEST 1997

>  Pokud by slo sdilet IRQ pak bych dal modem na IRQ 3 nebo 4 a LPT IRQ na
> 5 nebo 7, ....

hmm... :)
na IRQ3 mam PPP na druhy pocitac a na IRQ4 mys... uz kvuli volnymu IRQ
uvazuju i o PS/2 mysi... :(

>   Asi by to slo.

Jak? Staci to nastavit pred kompilaci kernelu?

>  V Nortonovi by to urcite fungovalo i na stejnem IRQ, protoze Norton
> podle mych zkusenosti vubec preruseni pri prenosu nepouziva.

no... a PLIP jo? [nebijte me, jeste jsem nikde PLIP linku nevidel]

>  SW nastaveni funguje v dusledku s stejne jako nastaveni switchem na desce.
> Jediny rozdil je v tom, ze kdyz chci zmenit IRQ, jednou musim spustit
> program ktery to udela a podruhe musim prehodit switch na desce.

znamena to existenci jakesi prepisovatelne pameti, ktera nepotrebuje
napajeni?? U takovehle zvukovky?

                                                 -Dzon
                                            dzon na writeme.com
                                    http://www.4vision.cz/osoby/~dzon