Uvaha: Jak rozsirit Linux (bylo Re: Hledam lidi)

Michael Polak Michael_Polak na p0.f85.n420.z2.fido.cz
Úterý Září 16 22:18:02 CEST 1997

Hi,

#define FROM "Karel Zak"
#define TO   "All"

 KZ> ...je dobre, ze je snaha alespon dat nejaky smer a snad i organizovat
 KZ> (to organizovat zni nehezky) vyvoj Linuxu v CZ.
 KZ>    Mozna by stalo za to uvazovat nad nejakym spolkem, ktery by ve vecich
 KZ> uvedenych neco cinil. Protoze zatim je stav takovy, ze jednotlivci se o
 KZ> neco snazi, ale vysledky ponekud zapadaji nebo jdou i proti sobe.

Jo, tohle je odpoved pro me... sorry, ja to ctu pres Fido, takze me zmatla
odpoved to All ;)

Nejde o zadnou dobrocinou organizaci. Ja se hodlam aplikacnim programovanim
zcela vazne zivit, a podle me zkusenosti to jde jen, kdyz se clovek zameri na
takovou cast trhu, ktera zatim jeste vubec neexistuje. Vsak ona uz nejak
vznikne...

 KZ>   je otazkou kolik by jste jich prodal (nebo rozdal). Nemluve o tom,
 KZ> ze
 KZ> nechat razit CD (pokud je nechcete vypalovat - a to je drahe) tak to taky
 KZ> neco stoji. Obecne by to vsechno neco stalo (snad najit sponzora, ale ten
 KZ> neda penize nejakemu jednotlivenu nadsenci...). Nebo sirit Internetem.

Spatne si to pochopil. Sponozorovat bych to zkusil ja.. pravda, sestimistne
castky bych na to uvolnit nemohl, ale petimistnou treba ano. Muselo by ale jit
o seriozne pojaty projekt s nejakou sanci na navratnost.

 KZ>  Hm, M$. Je otazkou jestli se snazit o neco jako Word/Excel nebo zustat u
 KZ> OS pro servery "a slapat na paty super OS WinNT."

Myslim si, ze HTML ma slusny potencial vytlacit ostatni datove formaty. Co se
tyce WYSIWYG editoru, neni to zadny problem, vetsina lidi potrebuje neco celkem
jednoducheho, ovsem s tim aby to otevrelo soubor ve formatu Word a aby to melo
cesky spell checker.

 KZ> Linux je super, ale sekretarkam bych ho nepral (zatim).

Prave. O to zatim jde: jak dlouho ? Sekretarky jsou totiz mysoidnimi setupy
zmatene stejne, jako by byly zmatene jakymikoliv jinymi. A treba moznost
prilogovat se z libovolne workstation by se jim urcite hodila.

 KZ>    Snad bude vice ohlasu a snaha "neco" s tim delat. Je tu totiz dost
 KZ> schopnych lidi...

A ctyri (uz nadobro ;) semestry VSE me nuti konstatovat, ze taky prudce
rostouci trh.

bye, Chao-c' [xchaos na main.naf.cz]

--- Chaos generator
 * Origin: ChaosNet WeLL BBS, +420-2-3517637, open 22-08, speed 1440 (2:420/85)