Uvaha: Jak rozsirit Linux (From: M. Polak)

zakkr zakkr na nis.zf.jcu.cz
Čtvrtek Září 18 12:12:18 CEST 1997

On Tue, 16 Sep 1997, Michael Polak wrote:

> Nejde o zadnou dobrocinou organizaci. Ja se hodlam aplikacnim programovanim
> zcela vazne zivit, a podle me zkusenosti to jde jen, kdyz se clovek zameri na
> takovou cast trhu, ktera zatim jeste vubec neexistuje. Vsak ona uz nejak
> vznikne...
 Taky reseni a mozna, ze ne tak spatne...alespon dobra motivace
(penize). Jak videt nadseni vsechno nevyresi (a ani u Linuxu).

> Myslim si, ze HTML ma slusny potencial vytlacit ostatni datove formaty. Co se
> tyce WYSIWYG editoru, neni to zadny problem, vetsina lidi potrebuje neco celkem
> jednoducheho, ovsem s tim aby to otevrelo soubor ve formatu Word a aby to melo
> cesky spell checker.

  No, existuji daleko propracovanejsi veci treba TeX atd. Zase je pravda,
ze HTML by se dalo daleko lepe prenaset a podnikat s nim daleko vice veci
(Internet...).

> A ctyri (uz nadobro ;) semestry VSE me nuti konstatovat, ze taky prudce
> rostouci trh.
...ctyri, tomu se rika trpelivost. :-))

 Pokud by jsi neco v tomto smeru cinil tak jen do toho. Me by to i docela
zajimalo, ale zatim mi to pripada dost nezretelne (co chces vlastne presne
delat).

							Zakkr