Zdrojaky k NT

Ondrej Bezucha xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz
Středa Září 17 14:56:10 CEST 1997

> Tak to je prvni okamzik, kdy lituji. Chtel bych si je zkompilovat
> a vedet, ze je to _skutecne_ to, co si poustim normalne. Ja nevim, ale moc
> tomu neverim. Dalsi vec, kterou bych chtel u M$ videt, jsou zdrojaky ke
> knihovnam a radna pece o ne. No, proste jsem vdecny, ze existuje neco jako
> GNU, Linux a podobne. Asi to je zbytecny post, pripisuji si 1 trestny bod.

jsem dost zvedavy, jestli to jsou NTcka. Chvilku jsem mel pocit, ze Wokna jsou
delany ve Visual Basicu (velikost, pocet knihoven, stabilita,...).
Jestli vazne neco jako zdrojaky existuje, pak to musi mit alespon 3 GB (to
je jen zert (5 GB ;-))). Jestli je to delany v normalnim jazyku, pak pouzivali
nejakej divnej kompilator.
No to sem si jen tak zanadaval, ale jinak jsem na to dost zvedavy. To by mel
M$ delat casteji, todlecto davani zdrojaku, treba bych se mohl naucit, jak se
spatne programuji operacni systemy. ted vazne, necha se to nejak sehnat nebo
je to (jak pocitam) top secret a nesmi to opustit majitele (treba jen mala
ukazecka...).

P.S.: Omlouvam se za tohle vsechno, ale ja jsem Macar, tak ode me nechtejte
se nevyjadrit, k memu oblibenemu produktu.

	  *                  Ondra Bezucha                      *
	  *							*
	  * E-Mail: xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz  (Linux)	*
	  *	    ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz (NetWare)	*