Zdrojaky k NT

Petr Snajdr snajdr na pvt.net
Středa Září 17 17:09:52 CEST 1997

Ondrej Bezucha wrote:

> No to sem si jen tak zanadaval, ale jinak jsem na to dost zvedavy. To by mel
> M$ delat casteji, todlecto davani zdrojaku, treba bych se mohl naucit, jak se
> spatne programuji operacni systemy. ted vazne, necha se to nejak sehnat nebo
> je to (jak pocitam) top secret a nesmi to opustit majitele (treba jen mala
> ukazecka...).

<JOKE>
Tu asi nekdo chce prijit o prsty :) aneb jak dosahnout toho, aby
jednoho dne skupina maskovanych lidi vykopla dvere ( pardon - okna )
a se slovy vedouci postavy "jmenuji se Vilem Branka a prisel jsem
ti podekovat" zacala manipulovat s neznamou veci az prilis podobnou
rychlopalne kulovnici ...
</JOKE>

Vazne si nedovedu prectavit k cemu by ty src. to mohly hodit. Snad jen
k napsani emulatoru :-), ale myslim, ze tohle tema uz je dost SILNE OFF
TOPIC a melo by se presunout jinam nebo nechat osudu ...

> P.S.: Omlouvam se za tohle vsechno, ale ja jsem Macar, tak ode me nechtejte
> se nevyjadrit, k memu oblibenemu produktu.

Hmmm. .. to me zaujalo. Jak je to s Linuxem na Macovi. Slysel jsem, ze
nejak silene spolupracuje s MacOSem ap. ?

S pozdravem
   Petr Snajdr