Jak faxovat z W95 pres Linux ?

Pavel Just Pavel.Just na ais.cz
Středa Září 17 16:06:30 CEST 1997

On Wed, 17 Sep 1997, Ondrej Filip wrote:

> Date: Wed, 17 Sep 1997 14:15:43 +0200 (MEST)
> From: Ondrej Filip <feela na ipex.cz>
> To: Multiple recipients of list <linux na ais.cz>
> Subject: Re: Jak faxovat z W95 pres Linux ?

> Hmm, ale napriklad ve Wordu mi to pri tisku na PS tiskarnu vyhazuje takovy
> postscript, ze mi nejde precist !! T.j. mnou napsany text tam neni jako
> text :-((( Setkal jste se uz nekdo s tim??

Setkal. Problem je velmi jednoduchy. Pismenka se tisknou
jako obrysova. To znamena, ze napred se posle tabulka znaku a jak
vypadaji a misto textu mate vlastne indexy do teto tabulky.
   V konfiguraci PS tiskarny mate sekci pisma a tam si musite vybrat
bud  "Vzdy pouzivat vestavena pisma"  nebo "posilat  vestavena pisma
podle tabulky", v tabulce si vybrat jedno, ktere se _NEBUDE_ posilat
jako obrysy a timto pismem pak musite psat text, ktery se ma v postscriptu
rozpoznat.

                                     Pavel Just