Spatny PostScript (Re: Jak faxovat z W95 pres Linux ?)

Michal Kubecek kubecek na karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Září 18 01:42:56 CEST 1997

> Hmm, ale napriklad ve Wordu mi to pri tisku na PS tiskarnu vyhazuje takovy
> postscript, ze mi nejde precist !! T.j. mnou napsany text tam neni jako
> text :-((( Setkal jste se uz nekdo s tim??

Ano, to dela spousta windowsovych programu, ze generuje
neco, cemu rika PostScript, ale nevyhovuje to definici
od Adobe v tom trivialnim pozadavku, aby

  1. to zacinalo '%!'
  2. to byl textovy soubor (sedmibitovy)

protoze na zacatek a konec naplacaji nejake binarni nesmysly.
Myslim, ze Ghostscript se k tomu stavi dost zasadove.
Staci ale odstranit ten kousek na zacatku pred klasickym
'%!PS-Adobe' a ten kus na konci za poslednim 'showpage'
a vsechno je OK. Vzdycky jsem to delal rucne, ale nebyl
by problem na to napsat filtr.

                                           Michal Kubecek